Методична проблема на 2019 – 2020 навчальний рік:«Формування
ключових та предметних компетентностей учнів у процесі викладання циклу «Географія:
регіони та країни»».
Тематика роботи
динамічної групи:
визначення умов ,які сприяють формуванню і розвитку знань,
умінь та навичок школяра при вивченні
курсу «Географічний простір Землі »
Мета: підвищення професійної компетентності педагогічних
працівників. Визначення освітніх стратегій соціалізації особистості, розробка
показників соціального розвитку учнів різних вікових груп, удосконалення
системи викладання даного курсу. Вивчити
та проаналізувати передовий педагогічний досвід по даній темі.
Орієнтовний план роботи:
1.
Науково-теоретичний аналіз джерел інформації
з проблеми.
2.
Аналіз роботи творчої групи щодо впровадження
розробок уроків для курсу: «Географія: регіони та країни».
3.
Бесіди, анкетування, тестування, аналіз
діяльності, педагогічне спостереження.
4.
Моніторинг.
Завдання творчої групи:
• поглиблене вивчення досягнень сучасної
науки з науково-педагогічної проблеми та впровадження її у практику;
• врахування рекомендацій педагогічної науки,
внесення та пошук оптимальних шляхів реалізації;
• застосування результатів наукових досліджень,
розробка блоку уроків з курсу;
• сприяння вдосконаленню викладання курсу «Географічний простір Землі», застосування сучасних
прийомів і методів навчання;
• моделювання та апробація авторських моделей
досвіду;
• підвищення рівня фахової майстерності;
• сприяння самовираженню особистості;
• моніторинг ефективності використання
освітніх технологій у навчально-виховному процесі;
• аналіз наукової літератури з проблеми,
визначення освітніх стратегій соціалізації особистості у навчально-виховному
процесі;
• розробка рекомендацій, спрямованих на
самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання
педагогічних працівників у процесі роботи.
Кінцева мета роботи групи:
• глибоке оволодіння компетентнісно
орієнтованими технологіями та їх використання при викладанні курсу: «Географічний простір Землі»;
• створення розвивального освітнього простору
вчителям географії з метою врахування індивідуальних особливостей та
можливостей самоактуалізації та самореалізації учнів;
• використання інноваційних освітніх
технологій для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та
громадської активності учнів;
• впровадження нових методів контролю знань
та оцінювання з метою формування навичок рефлексії та розвитку оцінної
складової самосвідомості учнів;
• розширення рольового простору кожної
дитини;
• актуалізацію підготовки учнів до
свідомого вибору життєвих перспектив та майбутньої професії;
• накопичення власного досвіду з проблеми;
• презентація результатів роботи, поширення
досвіду серед вчителів школи.
Очікувані
результати роботи:
-
підвищення професійної компетентності
вчителів;
-
залучення до системи діяльності, що стимулює
розвиток громадянської активності та зростання рівня життєвої компетентності
учнів;
-
формування компетентності саморозвитку і
самоосвіти учнів;
-
покращення якості освітніх послуг;
-
впровадження педагогічного досвіду в роботу
шкіл району.
цікава підбірка матеріалів, відмінна робота групи
ВідповістиВидалити